Jak możemy Ci pomóc?

Jak anulować przesyłkę?

Zamówienie możesz anulować, jeśli kurier nie odebrał przesyłki od nadawcy lub nie została ona zaniesiona do punktu bądź paczkomatu.

 Krok 1  Zaloguj się do swojego konta.

 Krok 2  Przejdź do zakładki Zamówione.

 Krok 3  Najedź na zamówienie i kliknij opcję Anuluj przesyłkę (ikona przekreślonego koła).

 

 

Dyspozycji anulowania nie można odwołać. Po anulowaniu przesyłki  pieniądze pojawią się na saldzie do 3 dni kalendarzowych, dokładną datę znajdziesz w szczegółach przesyłki. Zamówienie powróci natomiast do zakładki Do wysłania, gdzie będzie można je edytować i
w razie potrzeby ponownie zamówić wykorzystując zwrócone środki. 

Pamiętaj! Po zleceniu anulowania nie należy wydawać przesyłki kurierowi na anulowanej etykiecie. Jeśli transport paczki jest aktualny, należy utworzyć nowe zamówienie, zdjąć z paczki "starą" etykietę oraz nakleić "nową".

U większości przewoźników anulowanie jest bezpłatne, wyjątek stanowią firmy GLS, Meest, Xpress Delivery, które pobierają jednorazową opłatę zgodną z cennikiem. Zwrócone środki automatycznie pomniejszone są o jej wartość. 
GLS usługa krajowa - opłata jest naliczana w przypadku anulowania przesyłki od momentu nadania jej w punkcie. Do momentu zaniesienia paczki do punktu anulowanie jest bezpłatne. 
Xpress Delivery - opłata jest naliczana w przypadku anulowania przesyłki po zmianie statusu na "Kurier jest w drodze po odbiór przesyłki”. Do momentu nałożenia wskazanego statusu anulowanie jest bezpłatne. 

W przypadku Deligoo anulowanie przesyłki jest możliwe jedynie do momentu nałożenia statusu "Kurier jest w drodze po odbiór przesyłki” / "Rozpoczęto odbiór".

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem