Search by category
Jak zmienić pobranie (COD)?
Jeśli przesyłka nie została jeszcze odebrana od nadawcy, zamówienie należy anulować i wprowadzić je ponownie z poprawnie dodaną opcją Pobranie przy doręczeniu, pamiętając o konieczności wydrukowania nowych dokumentów przewozowych.
Jeśli kurier odebrał już Twoją paczkę, a Ty chcesz dodać, zmienić lub usunąć zadeklarowaną kwotę pobrania, masz taką możliwość w przypadku wyboru niektórych przewoźników. Taka zmiana jest możliwa dla paczek nadanych w DPD, Fedex i Inpost kurier. Dodać opcję pobrania lub zwiększyć jego wartość można w przypadku wszystkich wymienionych firm kurierskich. Zmniejszenie kwoty lub całkowite usunięcie usługi pobrania możliwe jest tylko u przewoźników Fedex i Inpost kurier. Zmiana pobrania jest bezpłatna.
Aby wydać dyspozycję dla DPD i Fedex, należy pobrać właściwy formularz znajdujący się poniżej, następnie go wypełnić, podpisać i w formie skanu wysłać na adres pomoc@furgonetka.pl. W przypadku firmy kurierskiej InPost Kurier zmiana odbywa się bez formularza. Wystarczy wysłać dyspozycję na adres pomoc@furgonetka.pl z maila, którym logujesz się do serwisu.
Dyspozycja zmiany COD nie jest gwarantowana. Jeśli w trakcie realizacji przesyłka zostanie doręczona, nie ma możliwości jakiejkolwiek edycji zamówienia. Wpłacone środki są w takiej sytuacji zwracane.
Most popular topics
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Contact us
Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.Write us
Log in, to speed up the processing of your request.
Could not attach files:
You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Drop files to attach them.
You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.
Call if you prefer phone contact
0 / 280