How can we help you?

Czy mogę wypłacić pieniądze z salda na rachunek bankowy?

Nadpłatę powstałą na saldzie możesz pozostawić bezterminowo na poczet przyszłych zamówień – nie ma bowiem czasowego ograniczenia przechowania środków na swoim koncie.

Następnym razem, gdy dodasz przesyłkę i klikniesz Zapłać i zamów, jej cena zmniejszy się automatycznie o wartość nadpłaty, którą będziesz posiadać:

  • jeśli cena za przesyłkę będzie większa niż nadpłata, system wygeneruje przelew do zapłaty tylko na brakującą różnicę,
  • jeśli cena za przesyłkę będzie mniejsza niż nadpłata, system automatycznie zarejestruje zamówienie bez konieczności dokonywania wpłaty. Zmniejszy się jedynie nadpłata na koncie, a pozostała różnica nadal będzie do Twojej dyspozycji bezterminowo.

Środki możesz także w każdym momencie wypłacić (co ważne, wypłata kwoty powyżej 100 zł jest odpłatna zgodnie z cennikiem). Zobacz, jak to zrobić w kilku prostych krokach: 

  1. Zaloguj się do Panelu klienta i przejdź do zakładki Saldo
  2. Kliknij w przycisk Wypłać widoczny tuż obok informacji o dostępnych środkach. 

  3. Postępuj zgodnie z informacjami widocznymi w komunikacie. 

    a. W pierwszej kolejności spróbujemy zwrócić Ci środki poprzez system pośrednika płatności – tą samą metodą płatności, którą zostały wpłacone. Jeśli taka forma zwrotu będzie możliwa, zobaczysz komunikat z prośbą o potwierdzenie wypłaty środków z salda. 

    Czas realizacji zwrotu środków może wynieść do 14 dni.


    b. W przypadku, gdy zwrot środków przez system pośrednika płatności z jakiegoś powodu okaże się niemożliwy, poprosimy Cię o uzupełnienie formularza z danymi do przelewu tradycyjnego: numer rachunku bankowego (polskiego), imię i nazwisko właściciela konta, nazwę firmy. Po wprowadzeniu niezbędnych informacji, potwierdź wypłatę środków przyciskiem. 
            
    Realizacja przelewu nastąpi w ciągu 3 dni roboczych. Oczekując na zaksięgowanie środków, pamiętaj o uwzględnieniu terminów sesji przychodzących w Twoim banku.

Wypłata środków nie jest możliwa w okresie fakturowania, czyli w pierwszych dniach miesiąca (nie dłużej niż 5 dni roboczych). Jeżeli opcja jest widoczna na Twoim koncie, ale widnieje jako niedostępna, spróbuj ponownie później. 

Ważne: 
Jeżeli przycisk Wypłać nie będzie widoczny na Twoim koncie klienta, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. 
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept