Jak możemy Ci pomóc?

Kurier nie odebrał przesyłki

Zlecenie podjazdu kuriera ma najczęściej charakter jednodniowy. Jeśli odbiór przesyłki nie odbył się w planowanym terminie, zlecenie możesz ponowić samodzielnie z poziomu Panelu Klienta w naszym serwisie. Opcja ponowienia zlecenia podjazdu kuriera pojawi się u Ciebie w Panelu po godzinie 18:00 w dniu realizacji zlecenia. Ponowienie zlecenia jest ważne, ponieważ firmy kurierskie z reguły nie wznawiają zleceń automatycznie. 

W celu ponowienia odbioru przesyłki zaloguj się do serwisu, a następnie w Panelu Klienta wybierz zakładkę Zamówione. W kolejnym kroku wystarczy, że klikniesz w numer przesyłki, której odbiór chcesz ponowić, a po przejściu w szczegóły zamówienia wybierzesz ikonę [PONÓW PODJAZD KURIERA].  



Po wykonaniu powyższych czynności, firma kurierska otrzyma powiadomienie o konieczności ponownego wysłania kuriera pod adres wskazany w zamówieniu. 
Ponowienie zlecenia jest bezpłatne i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Wyjątki:

  • DPD - w przypadku przesyłek importowych oraz krajowych / eksportowych z usługą "kurier przywiezie dokumenty przewozowe" opcja ponowienia podjazdu nie jest dostępna. Przewoźnik samodzielnie ponawia zlecenie, jeżeli odbiór był nieskuteczny. Jeżeli status zlecenia wskazuje, że zostało ono anulowane przez przewoźnika (np. przez błędny adres), konieczne będzie anulowanie przesyłki i złożenie nowego zamówienia.
  • DHL - przewoźnik nie zawsze pozwala na ponowienie zlecenia. Jeżeli próba ponowienia podjazdu w Panelu Klienta jest nieskuteczna, konieczne będzie anulowanie przesyłki i złożenie nowego zamówienia.
  • Deligoo, Xpress Delivery - opcja ponowienia podjazdu nie jest dostępna. W przypadku nieskutecznego odbioru konieczne jest złożenie nowego zamówienia.


Jeżeli chciałbyś zmienić adres odbioru Twojej przesyłki bądź wybrać innego przewoźnika, niezbędne będzie anulowanie zamówienia i wprowadzenie nowego z aktualnymi danymi. Więcej informacji o zmianie danych przy przesyłce odnajdziesz w artykule Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem