Szukanie wg kategorii
Jak zapakować przesyłkę?
Za odpowiednie zapakowanie przesyłki zawsze odpowiedzialny jest nadawca. Właściwe zabezpieczenie przedmiotu jest istotnym elementem nadania i od niego zależy, w jakim stanie paczka dojdzie do adresata.
- Duże produkty AGD i RTV powinny być umieszczone na palecie euro i stabilnie do niej przytwierdzone.
- Przesyłki powyżej 50 kg (w przypadku firmy DPD) także powinny być umieszczone na palecie.
- W przypadku towarów szklanych - warto stosować naklejkę z ostrzeżeniem "Uwaga szkło".
- W przypadku towarów, których nie można odwracać - warto stosować naklejkę z ostrzeżeniem "góra/dół".
- Towar nie może wystawać za paletę.
- Należy wyeliminować pustą przestrzeń pozostającą po opakowaniu towaru (najlepiej materiałem wypełniającym).
- przesyłki pakowane w folię stretch - ze względu na sposób ich pakowania oraz kształt traktowane są one jako przesyłki niestandardowe, co wpływa na ostateczną cenę nadania,
- przesyłki zawierające płyny - kurierzy UPS nie przyjmują zleceń na substancje ciekłe zawierające w jednym naczyniu więcej niż 8,5l.
W przypadku firmy FedEx zwróć szczególną uwagę na:
- FedEx umożliwia przesyłkę opon samochodowych w ramach usług krajowych. Zwracamy jednak uwagę, że jako wysyłka standardowa będą traktowane wyłącznie opony do samochodów osobowych o rozmiarze do 17 cali przy założeniu, że ich zewnętrzna średnica nie przekracza 700 mm, pakowane pojedynczo lub podwójnie oraz zgodnie z zaleceniami z poradnika.
W przypadku firmy InPost zwróć szczególną uwagę na:
- Dopuszczalne jest zabezpieczenie kartonu z zewnątrz folią stretch. Tego typu opakowanie nie jest traktowane jako Paczka Niestandardowa (w przypadku spełnienia pozostałych warunków, zwłaszcza dotyczących regularnych kształtów, oraz zastosowania folii stretch, której struktura nie spowoduje wstrzymywania ruchu paczki na przenośnikach taśmowych).
- zakazany jest przewóz materiałów budowlanych: cegieł, kostek, pustaków, nadproży, bloczków betonowych oraz płyt gipsowo-kartonowych.
Dodatkowe zlecenia "opony" (instrukcja ujednolicona - obowiązująca od 1 listopada 2021 r.)
UWAGA
W okresie od 1 listopada 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. wszystkie przesyłki zawierające opony w serwisie krajowym FedEx, które nie będą zapakowane w karton, nie zostaną przyjęte do transportu. W takim przypadku zostanie również naliczona dodatkowa opłata za pusty podjazd.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280