Szukanie wg kategorii
Jak zmienić pobranie (COD)?
Jeśli przesyłka nie została jeszcze odebrana od nadawcy, zamówienie należy anulować i wprowadzić je ponownie z poprawnie dodaną opcją Pobranie przy doręczeniu, pamiętając o konieczności wydrukowania nowych dokumentów przewozowych.
Jeśli kurier odebrał już Twoją paczkę, a Ty chcesz dodać, zmienić lub usunąć zadeklarowaną kwotę pobrania, masz taką możliwość w przypadku wyboru niektórych przewoźników. Taka zmiana jest możliwa dla paczek nadanych w DPD, Fedex i Inpost kurier. Dodać opcję pobrania lub zwiększyć jego wartość można w przypadku wszystkich wymienionych firm kurierskich. Zmniejszenie kwoty lub całkowite usunięcie usługi pobrania możliwe jest tylko u przewoźników Fedex i Inpost kurier. Zmiana pobrania jest bezpłatna.
Aby wydać dyspozycję dla DPD i Fedex, należy pobrać właściwy formularz znajdujący się poniżej, następnie go wypełnić, podpisać i w formie skanu wysłać na adres pomoc@furgonetka.pl. W przypadku firmy kurierskiej InPost Kurier zmiana odbywa się bez formularza. Wystarczy wysłać dyspozycję na adres pomoc@furgonetka.pl z maila, którym logujesz się do serwisu.
Dyspozycja zmiany COD nie jest gwarantowana. Jeśli w trakcie realizacji przesyłka zostanie doręczona, nie ma możliwości jakiejkolwiek edycji zamówienia. Wpłacone środki są w takiej sytuacji zwracane.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę?
- Proponowana data nadania przesyłki
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Napisz do nas
Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny
0 / 280