How can we help you?

Integracja / Shopify

Dzięki integracji Shopify z Furgonetka.pl możesz sprawniej zarządzać swoimi zamówieniami, automatycznie przygotujesz dokumenty przewozowe oraz przeanalizujesz proces spedycji.

 

 Krok 1  Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.

 

 Krok 2  Z lewego menu wybierz Aplikacje.



 Krok 3  Przejdź do panelu aplikacji, wybierając Ustawienia aplikacji i kanałów sprzedaży

 

 Krok 4  Przejdź do widoku projektowania aplikacji poprzez przycisk Projektuj aplikacje.


 

 Krok 5  Rozpocznij tworzenie nowej aplikacji, wybierając opcję Utwórz aplikację.

 

 Krok 6  Utwórz aplikację, uzupełniając pole Nazwa aplikacji.


 Krok 7  Przejdź do konfiguracji kluczy API i kliknij w pole Konfiguruj zakresy API panelu administracyjnego.

 

 Krok 8  Nadaj odpowiednie uprawnienia, zaznaczając checkboxy: 

  • read_products
  • write_orders
  • read_orders
  • read_customers
  • read_content
  • write_merchant_managed_fulfillment_orders
  • read_merchant_managed_fulfillment_orders

 

 

 Krok 9  Przejdź do sekcji Poświadczenia API, a następnie kliknij Instaluj.


 

 Krok 10  Użyj przycisku Pokaż token jeden raz.


 

 Krok 11  Skopiuj token i klucz API (krok 9), wklej je w konfiguracji integracji oraz uzupełnij pola:

- Nazwa wyświetlana (dowolna nazwa dla Twojego sklepu),
- Adres sklepu (adres w formie https://… w domenie myshopify)



Gotowe - dodano właśnie źródło sprzedaży Shopify. Zamówienia do serwisu Furgonetka.pl powinny zostać zaimportowane w ciągu 5 minut. Będą widoczne w nowej zakładce Sprzedaż w Twoim Panelu klienta. 
 

Ważne: Jeśli dodałeś Allegro jako źródło zamówień bezpośrednio w swoim sklepie, pamiętaj, że podczas synchronizacji z tym sklepem zamówienia z dodatkowego źródła Allegro zostaną pominięte podczas pobierania i nie pojawią się na liście w zakładce Sprzedaż.
Połącz konto z Allegro i skorzystaj z rozwiązania przeznaczonego do pobierania zamówień oraz tworzenia przesyłek Allegro. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie zarządzać zamówieniami zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Was this article helpful?
Thank you for the feedback.

0 / 280

Thank you for the feedback.
Thank you for the suggestion.

Contact us

Our Customer Service Department works from Monday to Friday 8:00 - 16:00.

What do you want to ask about?

You can check the shipping price yourself in the Pricelist. If you have additional questions, please provide the exact weight and dimensions (length, width, height) of the parcel and postal code of the sender and recipient.
If you plan to send more packages, ask for an offer. A message with this topic will go to the sales department.

Add next attachment (optional)
or drag here
Select files from disk. You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

If your case concerns specific shipments, please provide their numbers. You can skip the field in case of general questions.

Could not attach files:

You can upload 10 files up to 5 MB each. Allowed file extensions: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Drop files to attach them

You can upload up to 10 files in jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip or rar format with a maximum size of 5 MB each.

Call us if you have a company account and prefer telephone contact.

If you have a private account, use the contact form above.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept