Pomoc
Jak skonfigurować dostawcę płatności Tpay?
Chcąc zapewnić kupującym dostęp do metod płatności Tpay, należy podać odpowiednie klucze autoryzacyjne takie jak ID sprzedawcy, kod bezpieczeństwa, Transaction Api Key czy Api Password pochodzące od operatora płatności. Wszystkie te dane znajdziesz w Panelu Akceptanta Tpay. Jak je znaleźć?
Krok 1 ID sprzedawcy został nadany podczas rejestracji konta w Tpay. Użyj go, aby zalogować się do Panelu Akceptanta Tpay.
Krok 2 Kod bezpieczeństwa (Security Code) znajdziesz w zakładce “Ustawienia -> Powiadomienia".
Krok 3 Transaction API key, czyli klucz do starego API znajdziesz w opcji “Integracje -> API” w szczegółach danego klucza.
Krok 4 Hasło API (Api Password) ustanawia się przy dodawaniu lub edycji już dodanego klucza na liście w zakładce “Integracje -> API”.
Krok 5 Przejdź do listy źródeł sprzedaży i w sekcji Portmonetka danego sklepu wybierz opcję SKONFIGURUJ TERAZ.
Krok 6 W sekcji Dostawcy płatności przy Tpay kliknij DODAJ.
Krok 7 W nowym oknie uzupełnij wymagane dane pozyskane w poprzednich krokach. Kliknij przycisk POŁĄCZ Z API, aby zweryfikować poprawność danych.
Krok 8 Po skutecznym połączeniu z API zostaną pobrane udostępnione Tobie metody płatności. Oznacz te, które chcesz udostępnić swoim klientom oraz zapisz zmiany.
Od teraz kiedy klient Twojego sklepu skorzysta z Portmonetki, będzie mógł zapłacić za zamówienie jedną z dodanych metod płatności obsługiwanych przez dostawcę Tpay.
Najpopularniejsze tematy
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki krajowej?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD
- Towary zakazane
- Jak zamówić kuriera?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Kurier nie odebrał przesyłki
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki międzynarodowej?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Jak anulować przesyłkę?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Przesyłka niestandardowa - definicje firm kurierskich
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu? Jak poprawić błąd?
- Jak opłacić usługę lub uzupełnić saldo?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
- Jak nadać przesyłkę Allegro w serwisie Furgonetka.pl
- DPD / Opłaty dodatkowe
Skontaktuj się z nami
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.Zaloguj się, by przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar
Upuść pliki, aby je załączyć
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.
Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.
0 / 280